Saturday, April 10, 2010

In March 2010, I was invited to do my one-man show at Wellesley College, which is located in the Boston area. It was a great experience.

En Marzo del 2010 fui invitado para presentar mi unimonólogo en el Colegio Wellesley que se encuentra en el área de Boston. Fue una gran experiencia.


In this photo you see, from left to right: me, Dr. Rita Urquijo-Ruiz who gave a speech about my work, fiction writer Chris Abani whose novel "The Lady of Flames" is a trip. Dr. Creef, chair of the Women's Study Department, Dr. Irene Mata, who was the person responsible for bringing Rita and me to Wellesley and Marisa who was the technical director for my show.

En esta foto pueden ver a, de izquierda a derecha:a mi, a la Dra. Rita Urquijo-Ruiz, quien dió una presentación acerca de mi trabajo, escritor Chris Abani el cual presentó su última novela, "La Señora de las Llamas," la cual es increíblemente extraña, Dra. Creef quien es el supervisor del Departamento de Estudios Femeninos, Dra. Irene Mata, quien es la que nos invitó a Wellesley y Marisa quien fue la directora técnica para mi obra.


Here is a picture of a tower.... the architecture is beautiful. But it was cold so I didn't have enough nerves to stand outside and take a lot of pictures.

Aquí vemos una foto de una torre. La arquitectura es hermosa pero como estaba haciendo mucho frío no tuve los nervios para tomar muchas fotos.

No comments: