Thursday, July 20, 2006


Mexican Trip

I spent a month in the Mexican Republic. It was a lot of fun with a lot of projects going on. My first stop was in Mexico City where I visited with friends and family and saw several shows, among them: Selena, The Musical, Cama Para Dos, (A Bed for Two) El Chat, and Baño Turco (Steam Room.) None of the shows, except for “Cama Para Dos” had any good writing or substance in it. “Selena, The Musical” had substance and good music, of course, but the show needed a good script and a better vision.


Me pasé un mes en la República Mexicana. Fue algo extraordinario con mi trabajo y otros proyectos. Mi primera parada fue en la Ciudad de México donde visité a algunos amigos y a mi familia, también fui al teatro varias veces. Algunos de los espectáculos de teatro que atendí fueron: Selena, el musical. Cama para dos, El Chat, y Baño Turco. Excepto por “Cama para Dos” ninguna obra tenía buen guión o algo que valiera la pena. “Selena, el musical” ofreció buena música pero desafortunadamente le faltó un buen guión y una buena visión creativa.

No comments: